Friday, September 9, 2011

homesale


op Zaterdag 1 oktober
gooien we de deuren open
en ben je welkom
op onze thuisverkoop:

Juweeltjes van fleurfatale

Vintage-feel kledij van Hazel&Mae

Notebooks, agenda's en fotografie van Artemysia


kortom,
een namiddag om jezelf te verwennen
we halen alvast een paar kartonnetjes cava
en leggen de cake-receptjes klaar,
breng gerust je vriendin, (schoon) moeder of buurvrouw mee ;-)

stuur een mailtje naar
fleurfatale@telenet.be
als je komt, dankrijg je het exact adres!
omwille van privacy redenen
zetten we het adres niet online!

Hartelijk Welkom!!








Thursday, September 8, 2011

nog wat nieuws

tussendoor
maakte ik
nog wat
in het zilver

voor een gloednieuwe webshop
kijk maar eens hier:







je vind er ook deze toffe dingen:



Lately
I made some
new creations in silver
for a brandnew webshop,
have a look here.

Wednesday, September 7, 2011

Hallo Herfst?


het is nu voor echt
...
het jassenweer
deed zijn intrede
:-(
vaarwel zomer!

gelukkig zijn daar
de brochkes
die ons jasje kunnen opfleuren
welke wordt het vandaag?

Tuesday, September 6, 2011

gerecupereerde overgordijnen


een uitstapje
met de dochters
naar 'tstad
leverde mijzelf
ook wat moois op!

een mosterdgeel sjaaltje
(dat de echtgenoot apelleert
aan de overgordijnen van vroeger bij z'n ouders thuis)
en een mosterdgeel
nep daim tasje
(t'is nep daim, das er ok aan, maar het komt van bij Zara en das echt niet oke ;-(

perfect bij mijn jas
die maar blijft meegaan
(nu toch al zo'n 7 jaar!!)


ik kan er naast zitten
maar ik vind dit een waanzinnig geslaagde kleurencombinatie
(ook met mijn homemade rode Bloom-broche)

ik geloof
dat ik wel meer spullen heb
in die kleuren,
maar das voor een andere keer!

Monday, September 5, 2011

souvenir



en we zijn weer vertrokken!
voor een nieuw schooljaar...
toch nog
wat fotootjes
van ons reisje
naar Sardiniƫ

om de zomer nog even vast te houden!

























Monday, August 22, 2011

aan de slag!


we zijn er weer ingevlogen vandaag!
en dat moet!
want volgende zondag
karren we naar Hasselt
met heel wat juweeltjes!

“Handmade In Belgium”
organiseert voor de derde maal op rij een creatieve markt met unieke ontwerpers uit eigen land. Ben jij ook helemaal into handgemaakte kleding, accessoires, interieur, design, grafisch ontwerp en fotografie? Dan is het prachtige fabriekspand “Koloniale Waren” op zondag 28 augustus the place to be! Een 50-tal standhouders zullen het pand omtoveren tot een kleurrijke markt waar je van s’ morgens tot s ’avonds gezellig kan rondkuieren. Dit alles omkaderd met animatie voor de kleintjes, een streepje muziek, toffe workshops en zo veel meer!
meer info vind je hier en hier.

Sunday, August 21, 2011

terug thuis!


Terug uit Sardiniƫ!
en pffff
ik geraak maar niet op gang.....