Thursday, May 6, 2010

Fleurfatale op RIVE GAUCHE





als het weer het toelaat
dwz
niet regent!
dan vind je Fleurfatale
ttz
mij en mijn creaties
op RIVE GAUCHE
een gezellige kraampjesmarkt in Onderbergen Gent
een hele toffe shopping straat want je vindt er ook:
Natalie Engels
A puur A
A ce Soir
Dope
M A R T H A
het Lepelblad
De Jakobijn

opgelet: ik heb niet altijd alles mee wat in mijn Etsy shop te koop is,
en ik heb ook heel wat mee wat niet in mijn Etsy shop staat, zoals mijn 'repurposed leather' collectie, mijn picnic oorknopjes en de kokeshi buttons.
maar ook de Japanese Garden collectie en de kattebroches zijn van de partij:-)

3 comments:

severien said...

En niet ver van Onderbergen heb je de Ajuinlei, waar de boekenliefhebbers onder ons zich volledig kunnen laten gaan in de English book store!

Greet said...

Ja en de boekenmarkt op zondagmorgen (maar dan ben ik er niet meer! :-)

zsazsazsu said...

Ik wens je prettig weer en een lekkere spaghetti in de Kastaar als afsluiter ;-)