Friday, January 7, 2011

cupcakekoorts


we zagen haar baksels
voor het eerst
op StielenStijl

de dochters waren direct verkocht
dus
met de kerstvakantie
in 't verschiet
ik naar t'Zuid (Gent)

bij Pippoos
hebben ze alles
(maar dan ook echt alles) wat je nodig heb
voor cupcakes

op woensdag komt daar een hele lading
'icing' binnen
op vrijdag
is alles meestal uitverkocht :-)
(t'is maar dat je het weet)

en maar cupcakes versieren!

Inspiratie
kan je vinden
bij deze zoete dame.


cupcakes-fever
My kids also catched the cupcakes fever
these days.
We chose the easy way
and bought
ready made icing
in a shop nearby

it's total fun: the icing plays like clay!

4 comments:

francis said...

Oh wat zou ik er graag een willen proeven.
Wat hebben jullie een gezellige en productieve tijd gehad zo te zien .
Hartelijke groet

Saartje said...

Leuk om te doen he! Ik heb ook al het materiaal liggen (volgde een workshop), maar de tijd ontbreekt me... Ze zien er héél lekker uit!
Groetjes, Saartje

Anne said...

Bloos, bloos en nu al gelinkt worden op een andere site en ik ben nog maar pas 'modern'! ;-)pin

Beck said...

Fun & gorgeous!! xo