Monday, January 31, 2011

Flowers for spring!

een tijdje geleden
bestelde
een bloglezeres
een ring in leatherscraps,
(het was geleden van vorig voorjaar
dat ik er nog één maakte,
deze winter heb ik me op de broches gestort!)

kort daarna
nog een bestellingske
en
ja
eens ik op dreef ben,....
ik heb er meteen een aantal geknipt
in frisse felle
lente en zomerkleurtjes,
nu hier in mijn shop!
It was a while ago
I made some leather scrap blossom rings,
(i think from spring last year!)
but a few weeks ago

a blogreader ordered one
and I refound the joy
of cutting leather scraps
and assembling
the pieces colorfull leather
into flowers

the flower rings are here in my shop right now

2 comments:

Saartje said...

Heel mooi!
Die zouden goed passen bij m'n broche! ;-)
Groetjes, Saartje

~*~ saskia ~*~ said...

Wat zijn zo mooi, de aqua is mijn favoriet!
Een fijne avond xx