Tuesday, April 5, 2011

Ring-a-week 52/6 and 52/7

Eindelijk nog eens een ring-a-week!

Ik ging verder met het stileren van vormen van bloemen en blaadjes, en zaagde twee vormpjes uit in zilverplaat.

toch ook wel
een klus
om de juiste vorm uit te zagen
en alles mooi en fijn gevijld te krijgen, een goede oefening dus!

direct twee nieuwe ringen als resultaat
(zo haal ik mijn ring-a-week achterstand al wat in!)

hier vind je mijn andere ring-a-week blogposts, of meer foto's hier.


Finally a ring a week again!

I took some flowerforms of my flower and leaves studies and saw them out of silverplate,
these two rings are the result:
i like the simplicity of them!

I must say, it is a good exercice for my sawing and filing!
you can find my other ring-a-weeks in these posts or here.




9 comments:

Elza D. said...

Heel mooi!

Saskia said...

Prachtige ringen!!

Artemysia - said...

Héél erg mooi!

zsazsazsu said...

mooi dat ze zo grof geborsteld zijn !

vilterietje said...

wauw! allebei even mooi:)

petra said...

Ze zien er prachtig uit!!

Valerie vanuit haar hart. said...

Oooh, die bloem vind ik supermooi!

kraplap said...

jeh wat mooi Greet !! dat blad is om te zoenen :)

belinda marshall said...

love these!