Tuesday, November 14, 2017

Go - where you feel the most alive


Nog altijd krijg ik veel vraag voor verkoop in winkels.
Ik maakte die denkoefening al eens, en heb toen hard nagedacht en proberen aan te voelen wat echt bij mij past.

Ik wil vooral blijven ontwerpen. Maken voor winkels betekent steeds meer produceren. Tijd steken in verdelen, stockeren, leveren. Voor het echte ontwerpwerk, wat ik het liefste doe, blijft dan weinig tijd over; Dat wil ik niet. Ik ben ontwerper en zo voel ik me ook, geen manager.
Ik geniet het meest van de flow van het creeƫren, de kleine stapjes van inspiratie over idee naar uitvoering :-)





Vandaar mijn keuze om te verkopen in mijn webshop. En in een heel klein aantal zorgvuldig geselecteerde winkels, tijdelijk als pop up. (deze vind je in mijn agenda)

Voor wie graag live komt snuisteren, passen en kiezen is er ook volop keuze:

Vooral in het najaar vind je me op een aantal events. Die ik, opnieuw, zorgvuldig uitkies.




- 4 x per jaar organiseer ik een atelierverkoop, waarop iedereen welkom is.
deze keer op 16 en 17 december! Waar ik voor elke bezoeker een verrassing heb - Save the Date!


- op 16 en 17 november vind je mij op de Vitrine, een vertrouwde plek in Brugge


- op 25 en 26 november sta ik op Bazaar Magiek in La Petite Fabrique in Froyennes, een heerlijke plek.

en op mijn kalender vind je een overzicht van de events in december




alvast hartelijk welkom!

No comments: