Sunday, February 27, 2011

RAW Ring -A-Week 4



mijn 4de RAW ring
rolt van de persen :-)

Mijn RAW ontwerp vorige week schoot erbij in
ik was te druk bezig met het verzorgen van zieke kindjes ;-)

deze ring is
nog niet helemaal af
op het japans papier moet nog een laagje hars,
maar da's voor morgen :-)

hm
een hangertje in hetzelfde design
zou ook niet misstaan....

wat denk je?

(mijn vorige RAW-rings vind je in deze blogberichten.)




I missed
one
last week
but i can't blame myself
(I was busy caring for my sick kids)
but here is another Ring-a-week

this time
I made a bezel ring
for a little piece of Japanese Paper
I stil have to add the resin
to make it water resistant,
but I wanted to show the pictures today
I'll show you the resined piece a bit later.

This design would look nice as a pendant too,
don't you think?

(you can find my other RAW rings in these previous posts.)

14 comments:

Veerle said...

Je bent de tel al kwijt ;-)
't Is al je vierde ring!en tot nogtoe is dit mijn favoriet!

Hoop dat die harslaag echt duurzaam kan zijn .. zo duurzaam als het zilver bedoel ik. Als dit lukt, is dit een SUPERONTWERP!!!!!!
(ik word klant!)

Unknown said...

Mooi. Schitterend!

vilterietje said...

PRACHTIG:)

Moois van mie said...

Mog Zétg ! da's weer zo crimineel schoon ! 't is da'k geen ' ringen'vingers heb...
Van wat is RAW eigenlijk de afkorting ?

Greet said...

@ Me: Ring A week :)

vadjutka said...

awsome!!! - and again....we do think alike :-)

SisterBatik said...

Hi

Hope your kids are feeling better now : )

Beautiful rings - following you through the EGT discussions!

http://sisterbatik.blogspot.com/

Cornelie said...

Wow, ik vind deze ring echt SUPERmooi. Ik moet dringend mijn man eens een hint geven ...

kraplap said...

heel erg fraai Greet !!

belinda marshall said...

love this design! and yes, it would work perfectly as a pendant.

kristien said...

oh wat knap! Die cirkels laten het Japanse papierfragment mooi uitkomen, heel sjiek! Ja zenne: er hoort zeker nog een hangertje, enkele dansende oorbelletjes en een brochespeld bij! ;-) Heel mooi resultaat.

Gwen said...

Wauw... supermooi!!!!!!

Dietlinde said...

echt super mooi hoor !!!

groetjes Dietlinde van Lovelylinde

Artemysia - said...

Deze is gewoon prachtig! En inderdaad, een passende hanger zou gewoon schitterend zijn :-)
Mooi werk, ik ben fan!